Data dodania: 2021-01-27

Wizerunek BEMARES ramię w ramię z rozwojem przedsiębiorstwa

Rebranding przedsiębiorstwa Bemares, polskiej firmy dostarczającej najwyższej jakości produkty i usługi z zakresu budownictwa, był niezbędnym działaniem, dzięki któremu wizerunek dotrzymuje kroku dynamicznie rozwijającej się firmie. W ten sposób nowa identyfikacja wizualna komunikuje klientom wypracowane przez firmę wartości, zmiany w organizacji przedsiębiorstwa, a także nowe strategie na przyszłość.

Od kilku lat firma Bemares zaczęła wykraczać poza lokalny obszar swojej działalności. Koncentracja na wysokiej jakości produktach takich jak między innymi stolarka okienna, drzwiowa czy bramy garażowe, a także dążenie do profesjonalizmu w zakresie doradztwa i usług podyktowana była wieloma czynnikami.

„Stawianie na jakość nie wynikało jedynie z chęci spełnienia potrzeb klienta, jego wysokiej satysfakcji podczas użytkowania produktów i poczucia bezpieczeństwa, ale także z wniosków będących następstwem naszej długofalowej perspektywy. Wysoka jakość produktów oznacza solidność i trwałość, dzięki której produkt wytrzymuje wiele lat użytkowania, tym samym spełniając nasze ambicje dbałości o względy ekologiczne.” – mówi Marek Bednarz, właściciel firmy.

Nacisk na jakość wiąże się z potrzebą wdrażania innowacyjnych rozwiązań. W pewnym momencie wizerunek firmy odstawał od jej progresu, przestał odzwierciedlać jakość świadczonych usług.

„Po wielu latach działania na rynku stwierdziłem, że wizerunek przestał być adekwatny względem naszej działalności. Ten problem powierzyłem profesjonalistom – Papajastudio to agencja brandingowa z Krakowa, która pomaga markom tworzyć spójny, nowoczesny i trwały wizerunek. Kojarzyłem ich już wcześniej z rebrandingu firm z branży producentów okien takich jak Wiśniowski czy Witraż.” – mówi Marek Bednarz, właściciel firmy

Na nową identyfikację wizualną składa się przede wszystkim nowoczesne, geometryczne logo, które symbolicznie odzwierciedla zakres działalności firmy, nawiązując do kształtów okien czy drzwi. W towarzystwie logo funkcjonuje dynamiczny motyw przewodni, który buduje system identyfikacji wizualnej w oparciu o formy i detale architektoniczne. Linia podąża wzdłuż konturów okien, drzwi czy elementów architektonicznych kreśląc geometryczne układy kształtów w perspektywie.

 


„Celem naszego procesu projektowego było zbudowanie identyfikacji wizualnej, która zadba nie tylko o rozpoznawalność marki, ale będzie także komunikować wartości, które są podstawą działalności Bemares. Wizerunek oparty na fundamencie wartości potrafi przetrwać próbę czasu liczącą 15-20 lat. Na tym w naszym rozumieniu polega spójność i profesjonalizm komunikacji wizualnej.” – stwierdza Adam Lis, właściciel i Dyrektor Kreatywny Papajastudio.

Projekty w duchu minimalizmu i geometrii niejednokrotnie zyskiwały aprobatę odbiorców i zostawały z markami przez długie lata bez większych zmian w formie. Taki cel przyświeca rebrandingowi marki Bemares

 

 

Wróć do listy aktualności

Data dodania: 2021-01-27 12:34:00

Wizerunek BEMARES ramię w ramię z rozwojem przedsiębiorstwa

Czytaj dalej

Data dodania: 2020-03-04 08:51:00

Co to jest purenit i do czego można go zastosować?

Purenit® – Co to jest? Krótko mówiąc: purenit to wysoko zagęszczony materiał, który łączy w sobie niespotykaną ilość pozytywnych cech. Właściwości purenitu śmiało można określić j...
Czytaj dalej

Data dodania: 2019-11-29 09:08:00

BEMA-RES laurelatem Podkarpackiej Nagrody Gospodarczej

Miło nam poinformować, ze dnia wczorajszego zostaliśmy odznaczeni przez Kapitułę Podkarpackiej NagrodyGospodarczej statuet...
Czytaj dalej